GYIK

 

Képzéssel kapcsolatos kérdések

 

1.      Mikor várható a Digitális Jólét Program Pont mentor képzés elindulása?

 

Tervezetten 2018 szeptemberében indulnak a képzések.

 

2.      A képzés mennyi idő és hol lesz?

 

A képzés óraszáma: 70 tanóra, ebből jelenléti órák száma: 35 tanóra (6 nap), e-learning órák száma: 35 tanóra. Tervezetten megyeszékhelyeken fog megvalósulni.

 

3.      Milyen foglalkoztatási jogviszonyban kell állnia a mentor képzésen résztvevő személynek?

 

A pályázati kiírásban nincs előírás a mentor jogviszonyára vonatkozóan, de szakmai szempontok alapján ajánljuk, hogy a Digitális Jólét Program Pont  alkalmazásában álljon.

 

4.      Milyen kvalitásokkal lehet mentesülni a szakmai képzés alól?

 

A képzés alóli felmentésre nincs lehetőség. 

 

5.      Milyen iskolai végzettséggel kell rendelkezni a mentornak?

 

 A mentor képzéshez középfokú végzettség szükséges.

 

6.      A képzésre megadott személy a későbbiek során változtatható-e?

 

A képzésen résztvevő DJP Mentor személye megváltoztatható a nyertes pályázók részére kiküldött linken.

 

7.      Van-e lehetőség 2 főt delegálni a mentor képzésre?

 

A pályázói felületen jelenleg 1 fő regisztrálható. A képzéseken DJP Pontonként 1 fő vehet részt, de kérjük amennyiben további személy képzésére is igény lenne, úgy az ugyfelszolgalat@kifu.gov.hu– ra írják meg a képzésre jelölt DJP Mentor nevét, elérhetőségét. Amennyiben a későbbiekben mégis lenne lehetőség a képzésekre több főt delegálni, értesíteni fogjuk.

 

8. A képzés végén várható-e vizsga?

 

A záró számonkérés két részből fog állni, egyrészt egy operatív tervet kell készíteni, illetve a tanegységek végén elektronikusan teszteket kell kitölteniük a képzésben résztvevőknek

 

9. Utazási térítés kérhető-e a képzés idejére?

 

Igen, a résztvevők utazási költségeit a teljes képzési idő alatt maximum bruttó 20.000,-Ft/Fő összegben a képző szerv megtéríti, amelynek feltétele a képzés sikeres elvégzése.

 

10. A képzés ideje alatt biztosítanak a résztvevőknek étel, illetve ital fogyasztást?

 

Igen, a képzés ideje alatt kávé-illetve ital fogyasztást és ebédet biztosítunk.

 

11. Lehet-e hiányozni a képzési napokról?

 

Legfeljebb a jelenléti órák 20%-át nem meghaladó hiányzást tudunk elfogadni.

 

12. Milyen igazolást kapunk a képzés elvégzéséről?

 

A képzés sikeres elvégzését követően a képző a résztvevő részére tanúsítványt állít ki.

 

13. Hány órából áll egy képzési nap?

 

Összesen 6 képzési nap lesz, ebből 5 képzési napon 6 kontaktóra és az utolsó képzési napon 5 kontaktóra lesz megtartva.

 

14. A képzést elfogadják-e a kulturális szakemberek szakmai továbbképzéseként?

 

Igen, a Digitális Jólét Program mentor képzésünk megfelel a törvényben előírt feltételeknek.

 

 

Pályázói felülettel kapcsolatos kérdések

 

1.      Ha De minimis támogatásban nem részesültünk, hogyan kell kitölteni a nyilatkozatot?

 

Ebben az esetben, a fejlécet ki kell tölteni, illetve cégszerű aláírással ellátni, a táblázat részét húzzák át.                                       

 

2.      Banki aláírási címpéldányt is csatolható a pályázathoz?

 

Igen, 60 napnál nem régebbi, hitelesített banki aláírási címpéldányt is elfogadunk.

 

3.      Önkormányzati fenntartású intézményeknél az Alapító okirat helyett Törzskönyvi Kivonatot is elfogadnak?

 

Igen, természetesen elfogadjuk a Törzskönyvi Kivonatot is.

 

4.      Regisztráció után nem érkezett megerősítő email, mi a teendőnk?

 

Ellenőrizze, hogy a megerősítő levél nem került-e a SPAM mappába. Ha ott sem találja, abban az esetben, kérjük egy gmail-es címmel regisztráljon újra.

 

5.      Mi a beadási határideje a pályázatnak?

 

A pályázat benyújtható az 1.500 érvényes pályázati szám eléréséig, abban az esetben, ha a megfelelő számú pályázat beérkezett, a pályázói felületen a regisztrációs és a pályázat benyújtási lehetőség is megszűnik. Erről újabb közlemény kerül kiadásra a pályázati felületen.

 

6.      A pályázatban megadott adatok változása esetén, mi a teendőnk?

 

Az adatváltozásokat az ugyfelszolgalat@kifu.gov.hu – ra elektronikus formában kell jelezni.

 

 

Eszközparkkal kapcsolatos kérdések

 

1.      Milyen eszközökre lehet pályázni?

 

Az egy pályázó által elérhető pályázati csomag az alábbi eszközök térítésmentes használatára terjed ki:

 

  • 3 db laptop és a szükséges szoftverek
  • 2 db tablet
  • 2 db okostelefon
  • 1 db projektor
  • 1 db multifunkcionális eszköz (nyomtató, fax, fénymásoló)
  • 1 db beltéri Wi-Fi Access Point és amennyiben szükséges power injector
  • 1 db kültéri Wi-Fi Access Point és amennyiben szükséges power injector
  • 1 db router 

 

2.      A megnyert eszközökre mennyi jótállási idő van?

 

Az eszközökre két év garancia van. 

 

3.      A telefonnal kapunk e SIM kártyát?

 

Nem, a telefonnal nem jár SIM kártya, kizárólag Wi-Fin csatlakozva a rendszerhez lehet használni Internetezésre.

 

4.      Mikor kapunk értesítést a telepítésről?

 

Hét nappal a telepítés előtt a vállalkozó értesíti a DJP pontot, és időpontot egyeztet a képviselővel.

 

Adatváltozás bejelentő

Adatváltozás bejelentő lapot adatváltozás esetén 10 napon belül a KIFÜ ügyfélszolgálatára:ugyfelszolgalat@kifu.gov.hu –ra megküldeni szíveskedjenek.

Adatváltozás bejelentő