GYIK
Képzéssel kapcsolatos kérdések
1. Mikor várható a Digitális Jólét Program Pont mentor képzés elindulása?
Tervezetten 2018 szeptemberében indulnak a képzések.
2. A képzés mennyi idő és hol lesz?
A képzés óraszáma: 70 tanóra, ebből jelenléti órák száma: 35 tanóra (6 nap), e-learning órák száma: 35 tanóra. Tervezetten megyeszékhelyeken fog megvalósulni.
3. Milyen foglalkoztatási jogviszonyban kell állnia a mentor képzésen résztvevő személynek?
A pályázati kiírásban nincs előírás a mentor jogviszonyára vonatkozóan, de szakmai szempontok alapján ajánljuk, hogy a Digitális Jólét Program Pont alkalmazásában álljon.
4. Milyen kvalitásokkal lehet mentesülni a szakmai képzés alól?
A képzés alóli felmentésre nincs lehetőség.
5. Milyen iskolai végzettséggel kell rendelkezni a mentornak?
A mentor képzéshez középfokú végzettség szükséges.
6. A képzésre megadott személy a későbbiek során változtatható-e?
A képzésen résztvevő DJP Mentor személye megváltoztatható a nyertes pályázók részére kiküldött linken.
7. Van-e lehetőség 2 főt delegálni a mentor képzésre?
A pályázói felületen jelenleg 1 fő regisztrálható. A képzéseken DJP Pontonként 1 fő vehet részt, de kérjük amennyiben további személy képzésére is igény lenne, úgy az ugyfelszolgalat@kifu.gov.hu– ra írják meg a képzésre jelölt DJP Mentor nevét, elérhetőségét. Amennyiben a későbbiekben mégis lenne lehetőség a képzésekre több főt delegálni, értesíteni fogjuk.
8. A képzés végén várható-e vizsga?
A záró számonkérés két részből fog állni, egyrészt egy operatív tervet kell készíteni, illetve a tanegységek végén elektronikusan teszteket kell kitölteniük a képzésben résztvevőknek
9. Utazási térítés kérhető-e a képzés idejére?
Igen, a résztvevők utazási költségeit a teljes képzési idő alatt maximum bruttó 20.000,-Ft/Fő összegben a képző szerv megtéríti, amelynek feltétele a képzés sikeres elvégzése.
10. A képzés ideje alatt biztosítanak a résztvevőknek étel, illetve ital fogyasztást?
Igen, a képzés ideje alatt kávé-illetve ital fogyasztást és ebédet biztosítunk.
11. Lehet-e hiányozni a képzési napokról?
Legfeljebb a jelenléti órák 20%-át nem meghaladó hiányzást tudunk elfogadni.
12. Milyen igazolást kapunk a képzés elvégzéséről?
A képzés sikeres elvégzését követően a képző a résztvevő részére tanúsítványt állít ki.
13. Hány órából áll egy képzési nap?
Összesen 6 képzési nap lesz, ebből 5 képzési napon 6 kontaktóra és az utolsó képzési napon 5 kontaktóra lesz megtartva.
14. A képzést elfogadják-e a kulturális szakemberek szakmai továbbképzéseként?
Igen, a Digitális Jólét Program mentor képzésünk megfelel a törvényben előírt feltételeknek.
Pályázói felülettel kapcsolatos kérdések
1. Ha De minimis támogatásban nem részesültünk, hogyan kell kitölteni a nyilatkozatot?
Ebben az esetben, a fejlécet ki kell tölteni, illetve cégszerű aláírással ellátni, a táblázat részét húzzák át.
2. Banki aláírási címpéldányt is csatolható a pályázathoz?
Igen, 60 napnál nem régebbi, hitelesített banki aláírási címpéldányt is elfogadunk.
3. Önkormányzati fenntartású intézményeknél az Alapító okirat helyett Törzskönyvi Kivonatot is elfogadnak?
Igen, természetesen elfogadjuk a Törzskönyvi Kivonatot is.
4. Regisztráció után nem érkezett megerősítő email, mi a teendőnk?
Ellenőrizze, hogy a megerősítő levél nem került-e a SPAM mappába. Ha ott sem találja, abban az esetben, kérjük egy gmail-es címmel regisztráljon újra.
5. Mi a beadási határideje a pályázatnak?
A pályázat benyújtható az 1.500 érvényes pályázati szám eléréséig, abban az esetben, ha a megfelelő számú pályázat beérkezett, a pályázói felületen a regisztrációs és a pályázat benyújtási lehetőség is megszűnik. Erről újabb közlemény kerül kiadásra a pályázati felületen.
6. A pályázatban megadott adatok változása esetén, mi a teendőnk?
Az adatváltozásokat az ugyfelszolgalat@kifu.gov.hu – ra elektronikus formában kell jelezni.
Eszközparkkal kapcsolatos kérdések
1. Milyen eszközökre lehet pályázni?
Az egy pályázó által elérhető pályázati csomag az alábbi eszközök térítésmentes használatára terjed ki:
- 3 db laptop és a szükséges szoftverek
- 2 db tablet
- 2 db okostelefon
- 1 db projektor
- 1 db multifunkcionális eszköz (nyomtató, fax, fénymásoló)
- 1 db beltéri Wi-Fi Access Point és amennyiben szükséges power injector
- 1 db kültéri Wi-Fi Access Point és amennyiben szükséges power injector
- 1 db router
2. A megnyert eszközökre mennyi jótállási idő van?
Az eszközökre két év garancia van.
3. A telefonnal kapunk e SIM kártyát?
Nem, a telefonnal nem jár SIM kártya, kizárólag Wi-Fin csatlakozva a rendszerhez lehet használni Internetezésre.
4. Mikor kapunk értesítést a telepítésről?
Hét nappal a telepítés előtt a vállalkozó értesíti a DJP pontot, és időpontot egyeztet a képviselővel.
Adatváltozás bejelentő
Adatváltozás bejelentő lapot adatváltozás esetén 10 napon belül a KIFÜ ügyfélszolgálatára:ugyfelszolgalat@kifu.gov.hu –ra megküldeni szíveskedjenek.